Fear Not Bloggers

Fear Not Bloggers
No holding bloggers back from what they do best!! KANASAI BLOGGERS!!

2007年7月17日火曜日

Something stupid to do

Hello!! We are Malaysians. Where the heck is our brains!! The Gmans are planning something stupid to do. Damn alot of free time. Our gman wants to build another bridge to Penang again. So Penang will have two damn bridges. Dato Mahathir's plan to build a bridge to Singapore was cancel for some damn stupid reasons and had to pay millions for compensation. Sh*T!! I think they have lost there brains. Build bridge to Singapore for tourist to come. Build bridge to Penang do what!! So people can go there and eat more isit? So now how?.....wasting some more money for nothing.
Or.....may be.....in the background.....got something fishy going on.....money perhaps. I still respect Dato Mahathir as Dato Mahathir. Although people call him Tun. To me, he will never change. A man full of wisdom which brings Malaysia to where is it now.

私達はMalaysians である。経糸ガイドが私達の頭脳! であるところ! 政府id の計画すること愚かな何か。自由な時間のいまいましいalot 。私達の政府はPenang に別の橋を再度造りたいと思う。そうPenang に2 つのいまいましい橋がある。シンガポールに橋を造るDato Mahathir の計画はあるいまいましく愚かな理由のための取り消し、補償の何百万を支払わなければならなかった。私はそれらが頭脳をそこに失ったことを考える。来る ツーリストのためのシンガポールへの造り橋。それらがなぜ! 第2 橋を造りたいと思うか! そう人々はそこに行き、多くを食べることができるか。彼らは何ものためのもう少しのお金を無駄にしている。お金が貧しい人々を助けるのに使用することがで きる。私は人はすべてを管理するこれ余分お金がほしいと思う考える。私はまだDato Mahathir としてDato Mahathir を尊重する。人々が彼を大酒樽と呼ぶが。私に、彼は決して変わらない。に今あるマレーシアを持って来る知恵の十分の人。

Promo Video for next Malaysian Election

About what Namewee said, Is it true? Do you support Namewee??